Saturday, December 27, 2014

REVIEW PEMENANG YANA PINK BLOSSOM #2 DAN #3

Allahumma salli `ala muhammadin wa`ala ali Muhammad.

Assalamualaikum w.b.t.








Alhamdulillah dapat juga wawa habiskan review pemenang dari giveaway Yana Pink Blossom ni. Sorry awak-awak semua sebab wawa lambat review korang. Maklumlah dah masuk dunia universiti ni, sibuk la sikit.

Salam perkenalan juga buat blogger Siti Hajar [rasulidolaku.blogspot.com]  dan blogger Lissa [lissadblog.blogspot.com] dan tahniah kerana menjadi pemenang dalam giveaway Yana Pink Blossom.

Buat blogger Siti Hajar yang mempunyai blog bertemakan islamik betul-betul membuatkan jiwa kita berasa tenang. Tapi, lagi bagus kalau blogger Siti Hajar selitkan sedikit sebanyak tips/nasihat untuk dikongsikan kepada para blogger. Selain dapat naikkan trafik blog, boleh juga share ilmu bersama para pembaca diluar sana. (sebagai cadangan).
Wawa suka background blog Siti Hajar ni. Rasa macam duduk dekat angkasa pula. Dengan warnanya hitam dan kuning. Sejuk mata memandang. :)

Manakala blogger Lissa pula, banyak juga wawa dapat tips dari blog archive September dia. Nak-nak artikel mengenai "Jenis Teh dan Manfaatnya" , memandangkan family wawa penggemar teh, jadi melalui arikel yang dishare oleh blogger Lissa memang banyak ilmu baru mengenai teh wawa dapat.
Tak lupa juga, blogger Lissa pun ada share macam-macam tips seperti 5 cara nak menjadi orang baik, resepi dan banyak lagi.

Memang tak rugi kalau korang datang blogwalking dan follow kedua-dua blog ini. Hihi. Sama-samalah kita eratkan silaturrahim dari alam blogger ni ye. :)



JOM TERJAH -

-- lissadblog.blogspot.com

-- rasulidolaku.blogspot.com

1 comment: