Tuesday, December 17, 2013

LEELUVIE GIVEAWAY BY RL & IL



Picit kalau nak join ---> Ryna Comelz / Ierah Comelz

Assalamualaikum.

Hari ini wawa join satu lagi ohsemm giveaway daripada kak  adik Ryna dan Ierah. Mula-mula jengok blog diaorang, wawa ingat dia ''akak'' tadi. Haha. Nasib baik wawa cek balik biodata adik Ryna dengan Ierah ni. Hee. Sorry ye dik. Lepas baca satu satu part dalam blog ni baru la wawa tau diaorang ni kawan baik ibarat isi dan kuku sampaikan dekat credits pada blog diaorang pun ada letak link sesama sendiri. Bravo. Wawa bangga dengan hubungan persahabatan Ryna dengan Ierah ni. Hihi.

         

            

Lama juga wawa stalk blog diaorang ni. Hihi. Bukan apa, blog diaorang ni comelzzzzzz sangat. Header diaorang cantik sangat! 


Kat atas sekali, header adik Ierah dan yang bawah tu header adik Ryna. Hihi. Lawa kan. Wawa suka gambar panda tu. Yang Ierah pulak wawa suka meow yang pegang belon. Warna belon tu pun cantik jugak haha. Creative diaorang buat. Kalau lah wawa pandai edit, boleh buat header sendiri macam diaorang :)
Satu lagi kan, wawa tertarik sangat dengan cursor adik Ryna dengan Ierah ni. Macam mane diaorang buatt T.T setiap kali cursor tu gerak, ada gambar comel keluar macam bunga, kereta, tv etc. Kalau wawa menang GA diaorang, wawa nak buat permintaan minta diaorang buatkan cursor comel macam tu la hee.



Adik Ryna dengan Ierah juga ada page dekat facebook tau. Page ni diaorang kongsi sama-sama. Luviena Luviera. Maybe nama Luviena tu untuk Ryna, Luviera tu untuk Ierah. Wawa ada juga BFF tapi tak sampai macam adik Ryna dan Ierah ni sampai ada page dekat facebook sebab wawa tak main sangat dengan facebook. Nak buat status pun 3 4 kali fikir haha. Untuk Ryna dan Ierah, wawa bagi double tripple thumbs up la. Hihi



Wawa harap, hubungan persahabatan antara Ryna dengan Ierah ni berkekalan sehingga ke akhir hayat. Dan buat yang terbaik SPM nanti tau Hihi. Semoga GA korang mendapat sambutan meriah daripada para blogger yang lain. Kalau ada salah dan silap dalam entri ni, mohon maaf :)

P/S : Hadiah yang adik Ryna dan Ierah tawarkan ni memang cantik menarik tertarik lahh. Rugi kalau korang tak join hihi. Meh la join sama-sama, kita meriahkan lagi giveaway ni. Tag tag tag tag seribu tag.






No comments:

Post a Comment