Monday, December 22, 2014

REVIEW PEMENANG GIVEAWAY YANA PINK BLOSSOM #1

Allahumma salli `ala muhammadin wa`ala ali Muhammad.



Assalamualaikum w.b.t.




Pertama sekali, wawa ingin memohon maaf kerana terlewat untuk mengreview para pemenang. Baik pemenang dari giveaway Yana Pink Blosson mahupun pemenang segmen yang wawa anjurkan sendiri. InsyaAllah wawa akan settlekan semuanya pada cuti mid sem ni. 

Rasanya belum terlewat untuk wawa ucapkan "Tahnia" kepada para pemenang giveaway Yana Pink Blossom ni walaupun masa pengumuman pemenang haritu wawa tak dapat nak celebrate sama-sama. Hihi. 

Untuk hari ini, wawa nak review Blogger Syaya kita. Walaupun baru berumur 16 tahun tapi adik Syaya ni dah banyak makan asam garam dalam dunia blogger ini semenjak 2012. Kalau nak dibandingkan dengan wawa, rasanya adik Syasya ni dah jadi senior wawa dalam alam blogger. 

Mempunya blog yang simple dan berwarna purple lembut betul-betul membuatkan kita (pembaca) berasa tenang. Tenang dari mata turun ke hati. *ayat macam orang dah jatuh cinta ni,hihi* Malah, artikelnya pun tak panjang. Kalau dibaca memang tak bosan. Nak-nak bila wawa baca artikel adik Syasya join segmen zaman persekolahan. Adoii sebijik pulak macam wawa zaman sekolah dulu kikiki.

Kalau korang ada singgah baca entri ni, sila la ke blog adik Syasya sekali dengan follow tau. Tak salah blogwalking hari-hari. Sambil berkunjung ke blog blogger lain, sambil erat silaturrahim kan? 

Selamat berkenalan dan berblogwalking ke blog shapurplegirl.blogspot.com/ hihi.

No comments:

Post a Comment