Tuesday, December 29, 2015

PENANGAN SHAWL SIMPLE HIJAB

Allahumma salli `ala muhammadin wa`ala ali Muhammad.



Assalamualaikum w.b.t.


Korang pernah dengar tak shawl bukan long shawl je, instant shawl pun ada jenama Simple Hijab ni? Walaupun Simple Hijab baru je ditubuhkan pada tahun 2014, jangan pulak korang pandang rendah tau. Sebab segala jenis kain shawl dia semua high quality okay! Kebanyakkan customer yang order dengan wawa, ada yang repeat order lepas cuba beli sekali. Cassandra shawl dari Simple Hijab macam pisang goreng panas sekarang. Lambat sikit out of stock. Sampai wawa sendiri rasa serba salah nak bagitau dekat customer shawl yang diaorang nak tu takde stock. Ada juga yang sanggup menunggu sampai semua warna shawl restock. 

Kebanyakkan shawl Simple Hijab ni dijual bermula harga RM35 dan keatas. Nak beli shawl exclusive pun ada. Sesuai dibuat hantaran atau hadiah untuk kawan kawan. InsyaAllah nanti wawa update segala jenis shawl di Simple Hijab ni. 

Kalau korang jenis yang tak sabar nak tunggu wawa update, boleh pergi link ni SIMPLE HIJAB untuk tengok shawl. Dan boleh juga order melalui whatsapp tau. Lagi mudah dan cepat. Sebab wawa akan uruskan segala order anda. Tak perlu nak kena register dalam website dia tu. Segala shawl yang available, wawa akan sent gambar melalui whatsapp. Atau boleh juga follow instagram ni @SIMPLEHIJAB4U untuk melihat shawl Simple Hijab yang available. 

Website : SIMPLE HIJAB
Instagram : @SIMPLEHIJAB4U
Whatsapp : 014-536 2931

No comments:

Post a Comment