Wednesday, November 19, 2014

[SEGMEN REVIEW] BLOGGER AYA SURIA

Allahumma salli `ala muhammadin wa`ala ali Muhammad.



Assalamualaikum w.b.t.



Pertama kali wawa mereview para blogger disini. Kalau sebelum ni wawa review barangan online,tapi hari ini wawa nak review blogger Aya Suria. Salam perkenalan dari wawa. :)

Untuk pengetahuan umum, blogger Aya Suria ni merupakan pengedar sah Shaklee tau. Yang duk area KLIA, Sepang, Telok Panglima Garang, Jenjarom, Dengkil, Sg Lang Morib, Kanchong atau Banting Jugra boleh la order Shaklee dengan blogger Aya Suria ni.

Dengar cerita sekarang produk Shaklee dah ada macam-macam jenis tau. Mereka yang menghidapi penyakit jantung, darah tinggi, masalah sukar tidur, ingin menambahkan kecantikan wajah atau lain-lain masalah, boleh dapatkan produk Shaklee sebagai jalan penyelesaian. Walaupun wawa belum pernah mencuba produk Shaklee ini, tapi ramai pengguna di luar sana berpuas hati apabila menggunakan produk ini.

P/S : Banyak jugak masalah dan penyakit boleh disembuhkan dengan produk Shaklee ini. (Dengan izin Allah). Korang boleh rujuk di sidebar blog Aya Suria.

Selain itu, blogger Aya Suria juga banyak kongsikan testimoni pengguna Shaklee dan tips-tipsnya. Petua nak hilangkan panau pun ada, hilangkan jerawak pun ada dan yang best sekali cara nak kawal nafsu makan. Anda semua yang tengah diet, elok sangat tengok tips yang ada di sidebar blogger Aya Suria.

Biarpun blogger Aya Suria  ni merupakan seorang pengedar sah produk Shaklee, namun dia juga tidak lupa untuk kongsikan cerita hidupnya berubah kerana Shaklee. Alhamdulillah, kini blogger Aya Suria ni dah berjaya dalam bidang bisness. Hihi.

Wawa doakan blogger Aya Suria ni selalu dimurahkan rezeki oleh Allah SWT dan berharap semoga bisness blogger Aya Suria sentiasa berkembang dari semasa ke semasa. Amin :)

Kalau korang berminat untuk menjadi ahli Shaklee, korang boleh daftar menjadi ahli Shaklee yang di terdapat di sidebar blog Aya Suria ni. Dan jangan lupa like fanpagenya di Facebook!

No comments:

Post a Comment