Thursday, November 12, 2015

[WAJIB BACA SEBELUM 19 NOVEMBER 2015] PERMOHANAN KE UITM TERENGGANU

Allahumma salli `ala muhammadin wa`ala ali Muhammad.



Assalamualaikum w.b.t.


Entri ni khas ditujukan buat anda semua yang ingin mengambil diploma atau pra diploma di UITM TERENGGANU. Tarikh tutup permohonan dah tak lama tu. Jadi cepat-cepat buat permohonan sebelum 19 November ini okay? Dan korang boleh baca gambar di atas macam mana nak mohon dan kalau ada sebarang pertanyaan, boleh rujuk nombor yang disediakan dalam gambar. 

Course apa yang ada? Haa, gambar dibawah ni ada dia bagitau course yang ada di UITM TERENGGANU. Korang boleh tengok sama ada course yang korang nak ni, cukup tak dengan result yang korang dapat. Anyone yang amik HM115 ni boleh la jumpa dengan wawa next semester. Ala, semua course yang ada label HM110 (hotel), HM115 (culinary), HM112 (food service) dan HM111 (tourism) ni semua course hotel and tourism management. 

Ada yang berminat? Mohon sekarang sebelum 19 November ini okay? 



Viralkan tau dekat adik akak dekat luar sana yang nak sambung diploma di UITM TERENGGANU! 

Dan jangan lupa support wawa dalam contest lynk.my ni. Kalau korang nak menang RM4000 dari lynk.my, tekan link ni okeh? http://lynk.my/bx6 


2 comments:

  1. perkongsian menarik sgt nih. tapi untuk diploma n pra saja? degree ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah, untuk kemasukkandiploma dan pra diploma. Untuk degree belum ada apa-apa lagi sebab skrg degree dah start belajar. Apa-apa pasal degree nanti wawa update dari semasa ke semasa ye :)

      Delete