SEBARANG PERTANYAAN BOLEH DIRECT EMAIL : wawaabdhadi@gmail.com. Terima Kasih ^^

Thursday, February 6, 2014

MINI GIVEAWAY NOVEL OH NOVEL

Assalamualaikum.



Malam ni wawa nak join giveaway yang dianjurkan oleh Cik Akak yang tengah gempar berlangsung sekarang sehingga tarikh akhirnya pada 22 Februari 2014 jam 8.00 malam. GA tu tamat betul-betul masa buletin utama start. Haha. Memandai je wawa buat giveaway ni macam giveaway wawa sendiri. Sorry. Hee.
Syarat giveaway ni mudah sangat. Macam sebut abc. Dan hadiah dia pula, seperti mana dekat banner tu. Novel! Sesiapa peminat tegar novel, wajib join. Wajib. Wajib. Wajib. 
Semoga ada rezeki kali ni :)

9 comments:

  1. Si gadis ayu mencari teman,
    Teman dicari tak jumpa-jumpa lagi...
    Novel MISS & MRS menjadi idaman,
    Marilah join, mana tahu ada rezeki,

    Terima kasih kerana sudi support cik akak...
    senarai nama cik akak dah listkan....
    jom semak disini

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2014/02/mini-giveaway-novel-oh-novel.html

    ReplyDelete
  2. dah join jugak. hehe. jom join GA ni pulak. hadiah novel jugak... http://alfasyamimi.blogspot.com/2014/02/first-giveaway-by-mimi.html

    ReplyDelete
  3. Salam, Nad jalan-jalan singgah peserta segmen yang Nad join. Jemput ke blog Nad disini :) All the best ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Nad. Terima kasih. Nanti wawa singgah ye :)

      Delete
  4. jemput join meriahkan segmen saya.... :)

    http://suanazhar.blogspot.com/2014/02/segmen-rezeki-siapa-by-suana.html

    ReplyDelete