SEBARANG PERTANYAAN BOLEH DIRECT EMAIL : wawaabdhadi@gmail.com. Terima Kasih ^^

Wednesday, December 4, 2013

PERCUMA CALENDAR 2014 BERGAMBAR SENDIRI!



Setelah sekian lama tinggalkan blog, harini wawa nak join Giveaway daripada akak Syazwani. Dah lama wawa tak join giveaway. Last haritu awal tahun 2013 sebelum delete blog. Bagi sesiapa yang nak join giveaway daripada akak Syazwani ni, boleh picit link ni --> Syazwani Mazlan Comelz
Kali ni, akak Syazwani akan bagi calendar 2014 berserta dengan gambar para pemenang (kita) sekali tau. Nanti boleh la letak gambar comel molek kita kat calendar tu sebagai kenangan. Nak tambahkan lagi kenangan tu, kita boleh letak gambar orang tersayang jugak tau. So, meh kita pakat join. kita meriahkan lagi Giveaway akak hehe :)



2 comments: