SEBARANG PERTANYAAN BOLEH DIRECT EMAIL : wawaabdhadi@gmail.com. Terima Kasih ^^

Friday, January 3, 2014

BABYSITTER

Assalamualaikum.

Hari ini hari cuti yang ke 32 wawa selepas SPM dan dalam bulan Januari ni juga wawa akan mencapai usia 18 tahun. Sekajap je masa makan usia wawa ni. Selama wawa cuti 32 hari ini macam-macam kerja yang wawa buat ada buat biskut, kemas buku dan jadi babysitter. Eh? Haha.

Jadi babysitter ni best tau. Boleh main-main dengan baby, dukung, buat macam anak sendiri, lepastu dalam masa yang sama boleh dapat pengalaman baru dalam penjagaan baby ni. Tambahan lagi wawa memang suka gila dengan budak-budak. Kalau ada je diaorang datang rumah, cepat-cepat wawa ambil. Haha. Almaklumlah adik wawa dah besar dan kat rumah tak ada budak-budak. Rasa sunyi pun ada. 

Sekarang, wawa jadi babysitter untuk kucing-kuncing wawa sebanyak 12 ekor. Perghh ramai gila kucing rumah wawa. Haha. Sepatutnya ada 13 ekor tapi anak kucing wawa baru je meninggal tadi.sebab tak sihat. Letih juga kena jaga kucing ni nak-nak kalau anak kucing yang tak suka duduk dalam sarang. Pantang orang lalu lalang mesti dia meoww meoww meoww. Tapi sebab sayang nyawa diaorang terpaksalah kurung 6 ekor anak kucing wawa tu. Lepas pun bila wawa ada je. Terjamin. Hihi.









Keluarga hitam putih
                                                                                               

2 comments:

  1. lorh.. ingatkan jadi babysitter untuk baby.. rupanya baby kucing.. hahaha..
    akak dulu jadi babysitter untuk nephew akak.. best :)

    ReplyDelete
  2. awwhhh <3
    babykittysitter hehehehe <3

    ReplyDelete