SEBARANG PERTANYAAN BOLEH DIRECT EMAIL : wawaabdhadi@gmail.com. Terima Kasih ^^

Thursday, January 23, 2014

WHISKAS BAGI HADIAH LAGI




Hi. Hari ini pihak whiskas baik hati bagi wawa hadiah lagi. Sayang whiskas muaahh muaahh muahhh :* Haha. Tak sia-sia wawa masuk peraduan Lari Si Comel, Lari! yang dianjurkan oleh pihak whiskas kat dalam facebook. Ingatkan tak menang. Alhamdulillah ada rezeki, dapat juga. Hari tu pihak whiskas ada bagi juga sebab wawa isi borang makanan kucing percuma. Satu family dapat. Haha. Kali ni dapat lagi. Alhamdulillah, Alhamdulillah. Kebetulan rumah wawa ada anak kucing, boleh la bagi dia orang makan. Makanan kucing yang wawa dapat kali ni perisa Tuna dan Ikan Laut. Kalau si comel makan comfirm mintak lagi sampai membuncit. Hehe. Terima Kasih Whiskas. :D

Dan di bawah ni doodle yang ketiga dan keempat wawa. Wawa cuba buat sendiri tanpa tengok tutorial. Lepas ni wawa nak try buat doodle macam orang lain buat. Diaorang buat awesome sangat. Berbakat. 






1 comment: