Thursday, September 4, 2014

KERANA KEWANGIAN MU BEGITU BERHARGA

Allahumma salli `ala muhammadin wa`ala ali Muhammad.



Assalamualaikum w.b.t.



KLIK BANNER UNTUK JOIN!

Hari ini wawa nak join giveaway Wangian Gaharu Tahajjud yang dianjurkan oleh Harith . Memandangkan ini kali pertama wawa dengar pasal wangian Tahajjud, memang wawa akan buat research la terlebih dahulu nak tau kebaikan wangian ni, testimoni pelanggan dan sebagainya. 

Apa yang wawa tahu, wangian ni terbahagi kepada dua, Yusuff & Zulaikha. Dan wawa juga tertanya-tanya yang mana satu Yusuff dan yang mana satu Zulaikha memandangkan warna botol wangian itu berlainan warna.  So, bawah ni wawa copy paste soal jawab yang wawa ambil melalui laman web
Korang boleh pergi ke laman web tersebut untuk melihat soal jawab mengenai wangian ini dengan lebih jelas.

SOALAN : Yang manakah botol wangian Yusuff & yang manakah botol wangian Zulaikha? 

JAWAPAN : Ok... nak bagi kamu semua senang faham, dia macam ni... Nama syarikat ni ialah Aroma Gaharu Premium (nama yang sama anda bakal bank in nanti). Jadinya, syarikat ni mengeluarkan Wangian Gaharu. Syarikat sama yang mewarisi perniagaan wangian Raja-Raja Melayu sejak ribuan tahun dulu. Jenama bagi Wangian Gaharu ini pula ialah Tahajjud™ Perfumes. Jenama ni sangat terkenal dengan produk kesukaan ramai yang bernama Yusuff & Zulaikha. Didatangkan dengan Botol Warna Emas & Botol Warna Perak. Kisah Yusuff ini ada diceritakan dalam kitab suci bernama Al-Quran. Dan Zulaikha pula ditakdirkan menjadi pasangannya di akhir hayat. Baginda Yusuff ni seorang yang hebat dalam amalan mentadbir mimpi. Orang yang hebat mengenai ilmu mimpi ni lazimnya ada wangian, dan berkait rapat dengan suasana malam. Dan tahukah anda semua? Solat sunnat yang sangat dituntut oleh baginda Nabi kita ialah Solat Tahajjud ? Kerana itulah jenama Wangian Gaharu kita ini ialah Tahajjud™ Perfumes. Botol Warna Emas ini sesuai untuk lelaki dan perempuan. Botol Warna Perak pun sesuai untuk lelaki dan perempuan. Jadi, ianya bebas dipakai oleh mana-mana jantina pun. Jadinya, kalau kita nak ada sifat MENGIKAT YANG KUAT, maka ada rahsia di sini bagi kita yang suka bangun malam, Wangian Gaharu jenama Tahajjud™ Perfumes inilah jawapannya. Ikatan abadi antara hamba dengan tuhan. Apakanlagi ikatan suami & isteri? Atau ikatan diri kita dengan bakal jodoh kita?

Antara kelebihannya : 

- lelaki atau perempuan boleh memakainya.
- memberi ketenangan minda.
- menyegarkan pernafasan.
- mengangkat aura si pemakai.
- menghilangkan rasa mengantuk semasa memandu.
- lebih lama disimpau lebih tahan baunya.
- membantu bangkit solat malam & kuat daya ingatan.
- tekanan kerja beransur hilang dengan hanya beberapa calitan.
- selsema akan surut bila hidung kita mula merasa aroma gaharu.
- boleh dipakai ketika solat.
- sangat digalakan pakai semasa bekerja kerana membantu kita fokus.

Menurut pandangan wawa, wangian Gaharu Tahajjud ni bagus sangat sebab boleh bawak solat. Jadi kita boleh pakai tanpa rasa was-was. Dan wawa lihat banyak testimoni positif dari pengguna wangian Gaharu Tahajjud ni. Korang semua boleh pergi SINI untuk melihat testimoni pelanggan. Dan insyaAllah wawa ingin mencubanya nanti. Harganya juga sangat berpatutan. RM50 untuk 1 set wangian Gaharu Tahajjud (Yusuff & Zulaikha). 

TAMAT : 1 ZULHIJJAH 1435HIJRAH

Yang baik datang dari Allah, yang buruk ini datang dari diri saya sendiri. 
Wassalam.

2 comments:

  1. salam dear, mama nak bg kode HTML kat sini, tapi tak boleh enter pulak.. pm mama kat fb lah dear..

    ReplyDelete
  2. gud luck ya wawa

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #8. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/09/senarai-url-blog-8.html

    ReplyDelete